Postup reklamácie tovaru
V prípade, že produkt nevyhovuje špecifikácii, poprípade došlo k výrobnej chybe výrobku v zákonnej lehote, prosím, postupujte podľa nižšie uvedených pokynov:
- Vyplňte online reklamačný protokol, ktorý nájdete nižšie. Vo formulári musia byť vyplnené všetky položky označené hviezdičkou. Hlavne jasne popíšte popis chyby.
- Tovar dôkladne zabaľte do prepravného obalu a odošlite ho doporučenou zásielkou na adresu: All4Customer, s.r.o.
Pohraniční 27, 703 00 Ostrava, Czech Republic
office@allforcustomer.com
+420 724 708 057 - Akonáhle tovar v sklade prevezmeme, vykonáme kontrolu oprávnenosti vašej reklamácie.
- O ukončení reklamácie budete informovaný e-mailom. Opravený alebo vymenený tovar bude odoslaný na vašu adresu. V prípade, že tovar nie je možné opraviť a už sa nepredáva, budú vrátené peniaze v celej výške reklamovaného tovaru. Pokiaľ ste zakúpili len tento tovar (na faktúre nie sú žiadne ďalšie položky), budú vrátené aj vaše náklady na prvotné odoslanie tovaru.
- V prípade, že vám budú vrátené finančné prostriedky a ste platcom DPH, je nutné nám podpísaný dobropis – opravný daňový doklad poslať späť. Môžete ho poslať oskenovaný emailom alebo klasickou poštou. Po prijatí podpísaného dobropisu späť, prebehne platba bankovým prevodom na účet uvedený vo formulári.
Ďakujeme za spoluprácu a dodržanie týchto pokynov. Jedine tak môžeme vrátiť finančné prostriedky alebo reklamáciu uzatvoriť k vašej spokojnosti a v čo najkratšom čase.