Likvidácia skladu, Mega Zľavy!

d
h
m
s

Časté otázky

FAQ:

Kedy bude stromček odoslaný a doručený?

Stromčeky odosielame ihneď, časť stromčekov potom v týždni od 1. 9. 2020. Konkrétne informáciu nájdete na výpise alebo v detaile produktov. Pozri nižšie:

Informáciu ohľadom expedície nájdete na výpise stromčeka alebo v detaile samotného produktu.

Stromčeky sú štandardne doručené do 2 pracovných dní. Pred odoslaním stromčeka vám zašleme informačný email vrátane sledovacieho kódu, pomocou ktorého môžete sledovať, kde sa váš stromček aktuálne nachádza.

Aká je výška a šírka stromčekov?

Je výška stromčeka uvedená vrátane stojanu?

Áno, všetky výšky stromčekov sú uvedené vrátane stojanu.

Je stojan súčasťou balenia?

Áno, kvalitný kovový stojan na stromček je súčasťou každého balenia.

Pozn .: Niektoré výpredajové modely môžu byť osadené plastovým stojanom, táto informácia je uvedená v detaile produktu.

Z koľkých dielov je stromček zložený?

Počet dielov záleží na veľkosti stromčeka:

  • Veľkosť 120 cm a 150 cm – zložený z 1 alebo 2 dielov
  • Veľkosť 180 cm – 250 cm – zložený z 2 alebo 3 dielo

MEŠKÁ SA VAŠE ZÁSIELKA?

Zásielka už nie je u nás, kontaktujte prosím dopravcu DPD, ktorý vám oznámi podrobnosti. Ďakujeme.

DPD sledování zásilky
e-mail: info@dpdsk.sk
telefón: +421 18 181
(každý všední den od 7:00 – 18:00)

ĎALŠIE OTÁZKY:

Ako dlho zaberie zloženie stromčeka?

Zostavenie stromčeka je veľmi jednoduché a prvotné zostavenie nezaberie viac ako 2 minúty. Následná úprava vetvičiek a tvarovanie podľa vášho vkusu zaberie približne 5 – 10 minút.

Ako mám zložiť stromček?

  1. Vybaľte stromček z krabice.
  2. Zostavte stojan.
  3. Zasuňte spodnú časť stromčeka do stojana a pevne upevnite.
  4. Postupne zostavte stromček. Doporučujeme zostavovať od spodnej časti až po špičku.
  5. Rozložte a vytvarujte vetvičky do požadovaného tvaru.

Aký je rozdiel medzi jednotlivými typmi ihličia?

Viac sa dozviete v našom článku 2D, 3D a 100% 3D ihličie. Aký je medzi nimi rozdiel?

Akým spôsobom budem informovaná o stave objednávky?

O stave objednávky Vás budeme informovať pomocou emailu. Štandardne zasielame tri druhy emailov:

  • Prijatie objednávky – email je automaticky zaslaný v momente odoslania objednávky.
  • Pripravené na odoslanie – email je naším pracovníkom odoslaný v momente, kedy je zásielka pripravená a čaká na odovzdanie prepravnej spoločnosti.
  • Odoslanie zásielky – email je naším pracovníkom zaslaný v momente odovzdania zásielka s objednávkou prepravnej spoločnosti.

V prípade akútnych či náhlych zmien Vás budeme telefonicky kontaktovať na telefón zadaný pri objednávke.

Je možné si stromček kúpiť a vyzdvihnúť osobne?

Zakúpenie je možné iba prostredníctvom nášho e-shopu www.mojstromcek.sk. Osobné vyzdvihnutie taktiež nie je možné. Dodanie stromčeka vykonávame iba prostredníctvom prepravnej spoločnosti.

Do kedy je možné si stromček objednať?

Posledný deň, kedy je možné si objednať stromček je 18. 12. 2020. Odporúčame však stromček objednať s predstihom, pretože s blížiacimi sa Vianocami už nemusia byť k dispozícii všetky typy a veľkosti.

Spĺňajú stromčeky bezpečnostné normy?

Naše umelé vianočné stromčeky sú vyrobené z najkvalitnejších materiálov a spĺňajú najprísnejšie bezpečnostné štandardy EÚ.

Je možné si objednať stromček vyšší ako 250 cm?

Áno, sme schopní zabezpečiť aj stromčeky vyššie ako 250 cm. Všetky takéto objednávky budú riešené individuálne. Ak teda máte záujem o vyššiu stromček, tak nás prosím kontaktujte na e-mailu dotazy@mojstromcek.sk.

Ako postupovať v prípade, kedy chcem upraviť svoju objednávku?

Úprava objednávky je samozrejme možná. V takom prípade nás prosím kontaktujte na emailovej adrese info@mojstromcek.sk. Je dôležité, aby všetky zmeny objednávky boli zaslané ešte pred odovzdaním zásielky dopravnej spoločnosti.

Ste platcovia DPH?

Áno, sme platcami DPH. Pre firemných zákazníkov možno využiť odpočet DPH.

Poskytujete veľkoobchodný predaj?

Áno, kontaktujte nás, prosím.

Tomáš Turoň
velkoobchod@mojstromcek.sk
+420 724 708 057 (pouze pro velkoobchod)